Najczęściej zadawane pytania

1. W jaki sposób można składać zamówienie na kwiaty ?

Zamówienia można składać za pomocą naszej strony www.kwiaty-prezenty.pl. Po wybraniu produktu należy wypełnić formularz a następnie dokonać płatności. To wszystko. Resztę wykonuje już nasza firma a zamówione kwiaty zostaną dostarczone w każde miejsce w Polsce w wybranym terminie.

2. Kiedy powinno być złożone zamówienie aby dotarło tego samego dnia ?

Aby zamówienie dotarło tego samego dnia należy złożyć i opłacić zamówienie najpóźniej do godz. 15.00 w dni powszednie oraz do godz. 15.00 w piątek jeśli ma ono być zrealizowane w sobotę lub w niedzielę. Zamówienia z datą realizacji w niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy mogą być zakwestionowane w zależności od miejsca zamieszkania adresata. O braku możliwości realizacji zamówienia w te dni zamawiający zostanie poinformowany drogą mailową lub telefonicznie i równocześnie zaproponowany będzie inny termin dostawy.

3. Czy zamówienia można składać po godzinach pracy biura firmy ?

Wszystkie zamówienia można składać całodobowo, przez 7 dni w tygodniu na naszej stronie internetowej: www.kwiaty-prezenty.pl oraz telefonicznie: +488838511917 od poniedziałku do soboty w godzinach: 8.00 - 18.00

4. W jakich godzinach możliwe jest dostarczenie kwiatów ?

Standardowo kwiaty dostarczane są w godzinach od 9.00-18.00 w dni powszednie z możliwością wybrania przedziału czasowego w jakim ma ona być dostarczona. Ze względu na dużą ilość zamówień w dniach 21.01, 14.02, 8.03, 26.05 oraz 1.11 przesyłki  dostarczane są w godzinach 8.00-19.00 bez możliwości wybrania przedziału czasowego.

5. Czy kwiaty można zamawiać telefonicznie ?

Przesyłkę kwiatową można zamawiać telefonicznie w godzinach pracy biura tj. 8.00-18.00 od poniedziałku do soboty pod numerem +488838511917.

6. Jakie są metody płatności za zamówienia ?

  • płatność systemem Przelewy24.pl, 


  • płatność kartą kredytową,


  • płatność przelewem bankowym.

       Bank: mBank S.A. ul. Senatorska 18, 00-850 Warszawa.

       Numer rachunku w PLN: 37114020040000380276011350
       Numer rachunku w CHF: 10114020040000371204261921
       Numer rachunku w USD: 55114020040000301204261939
       Numer rachunku w EUR: 57114020040000391204261947
       Numer rachunku w GBP: 11114020040000321204261954

       IBAN: rachunek poprzedzony literami PL

       Swift Code: BREX PL PW MBK

7. Czy cena podana przy produkcie jest ceną ostateczną ?

Wszystkie podane ceny w naszym sklepie są cenami brutto. Zawierają one także transport a więc są cenami ostatecznymi.

8. Gdzie można wysłać kwiaty ?

Przesyłki kwiatowe można wysłać w każde miejsce w Polsce.

9. Czy można wysłać kwiaty przebywając za granicą ?

Jak najbardziej ! Wystarczy mieć tylko dostęp do internetu i złożyć zamówienie na naszej stronie: www.kwiaty-prezenty.pl.

10. Co stanie się z przesyłką jeżeli adresata nie będzie w domu ?

W takim przypadku jeśli został podany numer kontaktowy adresata kurier będzie próbował dzwonić aby ustalić z Odbiorcą sposób odbioru kwiatów np. u sąsiada. Jeśli nie został podany telefon kontaktowy kurier zostawi wiadomość o przesyłce i adresie kwiaciarni realizującej zamówienie.

11. Czy można dołączyć coś do bukietu kwiatów ?

Do wszystkich bukietów można dołączyć dodatki do kwiatów takie jak: czekoladki, kawę, słodycze czy wazon na kwiaty. Można je wybrać podczas składania zamówienia w zakładce Dodatki do kwiatów.

12. Jakie są wielkości bukietów ? 

Wszystkie wielkości bukietów można wybrać podczas składania zamówienia gdzie podana jest ilość kwiatów i cena w zależności od wybranej opcji.

13. Czy konieczna jest rejestracja w sklepie podczas składania zamówienia ?

Zamówienie można złożyć bez rejestracji wybierając taką opcję. Zarejestrowanie się w sklepie usprawni jednak składanie zamówień w przyszłości ponieważ nie będzie już potrzeby wypełniania niektórych danych w formularzu.

14. Czy wraz z kwiatami można przesłać życzenia Adresatowi ?

Oczywiście, że tak ! Wystarczy wpisać odpowiedni tekst w formularzu, w polu o nazwie Życzenia (bilecik)

15. Czy nadawca przesyłki kwiatowej może pozostać anonimowy?

Wszystkie dane nadawcy przechowywane są w naszej bazie i nie są udostępniane osobom trzecim. Aby pozostać anonimowym należy pozostawić puste pole Życzenia (bilecik) w formularzu.

16. Czy można wprowadzić zmiany w bukietach przedstawionych w ofercie sklepu ?

Istnieje taka możliwość aby indywidualnie dopasować rodzaj bukietu, ilość kwiatów czy skład bukietu po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym. W takim przypadku indywidualnie zostanie ustalony bukiet i cena. W naszym sklepie realizowane są również nietypowe zamówienia na życzenie klienta według indywidualnych upodobań i potrzeb. 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl